Reviews

Süddeutsche Zeitung Sept. 15, 2010

Bacchus, in Ariadne auf Naxos

Erst der Halbgott Bacchus (ein sehr viriler George V. Humphrey) bringt die Wende und das Happy End.

Münchner Merkur Sept. 15, 2010

Bacchus, in Ariadne auf Naxos

Der Höhepunkt war mit dem Auftritt George Vincent Humphreys erreicht.  Als göttlicher Bacchus entriss er Ariadne mit strahlendem Tenor ihrer Lethargie und in seine Arme.

Dachauer Nachrichten Sept. 21, 2009

Alfred, in Die Fledermaus

Absoluter „Bringer“ war George V. Humphrey als schmetternder und verliebter Tenor.   (The absolute triumph, however, was George V. Humphrey, as the bombastic and besotted Tenor).  

Dachauer Nachrichten Nov. 2008

Don José, in Carmen

George Vincent Humphrey gibt der Figur des Don José eine eigene Tragik. Er ist rasend eifersüchtig, lässt sich komplett zum Idioten abstempeln und muss am Ende mit der Verzweiflung leben, Carmen getötet zu haben.

Denver Post

Alfredo, in La Traviata

Tenor, George Vincent Humphrey’s flamboyant portrayal of the self-obsessed Italian tenor Alfredo, tossing off phrases from “Traviata,” provided enough comic energy to get us through the first act.

Chicago Eintracht

George Humphrey...

…proved that he is an excellent singer … (and one) whose Tenor voice incited his audience to wild enthusiasm.  The precise technical execution of the music and the fabulous tonal quality of his voice, garnered Mr. Humphrey a standing ovation, which he so rightly deserved.